czwartek, 5 listopada 2015

Epilog


15 lat później

- To jest niewiarygodne! - krzyczał uśmiechnięty Niall, biegnąc przez las z niewiarygodną prędkością.
- Kocham to! - wydarł się Harry, doganiając chłopaka.
- Wiem! - zawołał Zayn, przeganiając ich obu.
- Ej! - Liam i Louis dotarli do przyjaciół. - To nie fair!
- Wszystko jest już fair! - Zayn zwolnił i zrównał się z przyjaciółmi. - Wszyscy jesteśmy tacy sami.
Prawda jest taka, że Zayn 15 lat po wydarzeniach z Victorią Whitlock zmienił swoich przyjaciół w wampiry. A o samej wampirzycy nikt nigdy nie wspomniał, ani nie słyszał. Niall natomiast nie zdołał się zakochać już nigdy. Tak samo jak Zayn. Piątka wampirów-przyjaciół. Zakochał się Louis, Liam i oczywiście Harry.

Jesteście ciekawi co u naszej drogiej zielonookiej?

Po wydarzeniach sprzed 15 lat pojechała do Australii. I to tam została do dziś. Znalazła przyjaciółkę. Również wampira. Obie trzymają się z dala od innych wampirów. Victoria nie raz płakała, bo tęskniła za Niall'em. Mimo to nigdy nie wróciła do chłopaka. Żyła w przekonaniu, że on jest teraz szczęśliwy.
Niall natomiast od 15 lat nieprzerwanie czuł w sercu dziwną pustkę, ale nauczył się z nią żyć.

Ci dwoje nigdy więcej się nie spotkali. Niall, który nie miał szczęścia w miłości, przemierzał świat nie wiedząc, że jego prawdziwa miłość już przeminęła. Dalej miał nadzieję, że spotka kogoś, kogo pokocha całym sercem... Na próżno. Ta jedyna, która była mu przeznaczona odeszła z jego życia na zawsze....


I tym oto epilogiem kończę Different. Przewidywałam, że będzie to krótka historia, ale nie aż tak. Kto by pomyślał... Chcę bardzo, bardzo podziękować każdej osobie, która zostawiła tu komentarz. A więc: Tempest Lady, Esme Anne Cullen, Dorcas Meadowes-Black, Ala W., Dziękuję za wasze komentarze :*

3 komentarze:

  1. Nie wierzę,że to już koniec! Miałam nadzieję, że będą razem, ale jednak nie. Tak czy siak bardzo mi się podobało. Ciekawa jestem czy zaczniesz pisać coś nowego. Pozdrawiam ~Dorcas

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko nienawidzę takich zakończeń :(
    Jednak w życiu też nie wszystko jest szczęśliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeee.....:( Dlaczego łamiesz mi serducho?
    Wiesz, jak ja nienawidzę nieszczęśliwych zakończeń?
    Zrobiłaś mi to specjalnie?
    Szkoda, że tak się skończyło. Niall czuje pustkę, Vicky nieszczęśliwa, a ja zła.
    Mam nadzieję, że jeśli zaczniesz prowadzić jeszcze jakiegoś bloga, to będzie miał szczęśliwe zakończenie.

    OdpowiedzUsuń